Onze trip door The States

3 augustus 2018

Op 3 augustus zijn Luuk en Annemiek per trein naar Schiphol vertrokken, erg vroeg, dankjewel Willy voor het wegbrengen naar het station. Het verliep allemaal lekker vlot en om 10.15 uur eerst naar Londen, daarna om 12.15 uur door naar Los Angeles. Daar natuurlijk wat wachten bij de douane, toen snel naar buiten want Bert kwam ons met de camper van het vliegveld afhalen, echt heel stoer, grote bak reed voor, bagage en wij erin en op pad naar.......de Walmart, groot warenhuis, daar inkopen doen voor ontbijt en grote voorraad water want erg warm, tegen de 40 graden. Langzaam maar zeker kakten Luuk en Annemiek in van de jetleg dus hup naar onze eerste campground in Annaheim, wat eten en daarna snel slapen.

1. Ellen Schram:
    Nice!
  2. Roswitha:
    3 augustus 2018
    Wat leuk. Heel veel plezier! Een fijne vakantie, jullie gaan vast volop genieten en wat leuk dat wij mee kunnen genieten.
    Groetjes Erwin, Roswitha ( en kids)
  3. Fred van Nieuwkerk:
    3 augustus 2018
    Ga onwijs genieten. Maak mooie verhalen en fotos
  4. Ineke Langevoort:
    Blog ziet er mooi uit. Complimenten aan Luuk😚
  5. Joke Rensen:
    3 augustus 2018
    Wat fijn dat we een beetje mee mogen genieten van jullie vakantie. Voor nu een goede vlucht naar The States
  6. Coby:
    3 augustus 2018
    Fijne vakantie!!!!!! We zijn benieuwd naar de verhalen en voor vandaag een goeie reis Coby, Bob en Núria💋
  7. Ester & Gerrit:
    3 augustus 2018
    Happy Holidays. Veel plezier. Wr kinken et naar uit om jullie fotos te zien!
  8. Roelie en Hans:
    4 augustus 2018
    Fijn dat ik op de achterbank mag komen zitten.
    Geniet van deze mooie reis allemaal
  9. Jurgen en lotte:
    4 augustus 2018